



Rekrutacja
UWAGA:W chwili obecnej przyjmujemy już dokumenty kandydatów do udziału w II i III edycji studiów podyplomowych
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW - II I III EDYCJA:do 25.01.2012 (decyduje kolejność zgłoszeń)
- Czas trwania studiów: 2 semestry i prowadzone są systemem zaocznym co drugi tydzień
- Termin rozpoczęcia najbliższej edycji: styczeń 2012
Kryteria rekrutacji
- Posiadanie wykształcenia wyższego: magisterskie (na kierunkach: budownictwo, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska, energetyka cieplna, architektura lub na kierunkach pokrewnych i innych) lub inżynierskie (na kierunkach: budownictwo, inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska, energetyka cieplna, architektura).
Wymagane dokumenty
- Ankieta zgłoszeniowa (format MS Word)
- Ankieta zgłoszeniowa (format PDF)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (format MS Word)
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych (format PDF)
- Oświadczenie o akceptacji zasad rekrutacji (format MS Word)
- Oświadczenie o akceptacji zasad rekrutacji (format PDF)
- Zaświadczenie o zatrudnieniu (format MS Word)
- Zaświadczenie o zatrudnieniu (format PDF)
DOKUMENTY PRZYJMUJE
Dziekanat Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska:
Pani mgr Katarzyna Grodzka
ul. Szafrana 1, 65-516 Zielona Góra
tel: 68 328 25 21, (068) 328 25 22, po godz. 15:00 tel. 691 053 124
fax: 68 328 28 95
Równocześnie ze złożeniem dokumentów w Dziekanacie, należy przesłać je w postaci elektronicznej na adres mailowy inzynier6@yahoo.com.
Wszelkich informacji dotyczących rekrutacji udziela Koordynator i biuro projektu.
Telefony: 664 783 201 (tel. kom. do Koordynatora) oraz 68 328 47 86 (tel. stac. do biura, tylko w godzinach pracy biura)